Cirkel

Binnen de bouwsector is duurzaamheid in vele vormen en maten aanwezig en van wezenlijk belang. Van producten die zorgen voor een gezondere en betere leefomgeving tot aan aangepaste productieprocessen die zorgen voor minder milieuvervuiling.

Toch is er ook nog veel onbekend binnen de branche. Wat betekent bijvoorbeeld BREEAM? Luchtdicht bouwen, hoever moet je gaan? En hoe serieus is duurzaam hout nu eigenlijk? Vage afkortingen en moeilijke, technische termen; er blijven veel vragen over wat er nu is en waar het in de toekomst heen gaat.

Voor Bouwcenter is dit in 2018 een aanleiding geweest om ons eigen duurzaamheidsmagazine uit te brengen onder de naam ‘Cirkel’, in samenwerking met Duurzaam Gebouwd. Wij geloven namelijk in een enorme groei en toekomst voor duurzaam bouwen op alle vlakken. Om dat te ondersteunen, brengt Cirkel op een laagdrempelige manier diverse duurzaamheidsthema’s onder de aandacht. Gewoon op een duidelijke, leesbare manier en vooral begrijpelijk voor iedereen. En dat op maximaal 32 pagina’s, snel even wegwijs worden in duurzaamheid. Het blad is bedoeld voor onze klanten en dat betekent: aannemers, ontwikkelaars, architecten en woningbouwcorporaties.

Voor leveranciers die op welke manier dan ook met duurzaamheid bezig zijn, bieden wij vier mogelijkheden om te profiteren van het umfeld van ons magazine. Dit kan met een hele of halve advertorial of met deelname op de pagina met nieuwe en duurzame producten. Daarnaast horen we graag van de duurzame projecten die jullie met Bouwcenter hebben omgezet, dat biedt mooie redactionele content voor het magazine.

In 2020 brengt Bouwcenter in ieder geval weer twee nummers van Cirkel uit. De thema’s worden later bekend gemaakt.

Terug naar de homepage voor leveranciers

Marketingplan aanleveren

Lever je plan voor het komende jaar in bij Bouwcenter Marketing.

Aanleveren