Terug naar Print

Folder

De Bouwcenter folder. Het medium dat nog steeds door de ZZP’er en kleine aannemerij in de bouw heel goed wordt gewaardeerd. In een oplage van zo’n 85.000 stuks, verschijnt de folder 11 keer per jaar. De gelegenheid om aan te haken op een van de maandthema’s van 2020 met een mooie productactie, noviteit, introductie, informatie of referentieproject in samenwerking met Bouwcenter.

En dat is niet alles. De Bouwcenter folder staat nooit op zichzelf. Vanuit het maandthema ontvangen circa 20.000 professionals in de bouw het Bouwcenter Nieuws in hun mailbox. De inhoud is gekop­peld aan de inhoud van de folder. Zo krijgt deze extra exposure.

Een selectie van de acties uit de folder komen ook nog eens terug op instore posters, de narrow­castingschermen in de Bouwshop en Facebook. Elke nieuwe uitgave wordt daarnaast aan­ge­kondigd op LinkedIn.

Voor een redactioneel item van bijvoorbeeld een noviteit, wordt altijd een pagina op Bouwcenter.nl gemaakt. Zo is er een trigger in de folder en vindt de lezer meer informatie op de website. Hierin zijn mogelijkheden voor tekst, beeld en video! 

 

De Bouwcenter folder: een 360 graden media-oplossing voor elke leverancier!

 

FEITEN OP EEN RIJ

  • Oplage per editie: 85.000
  • Verschijnt 11 keer per jaar
  • 30-40% gemiddelde omzetgroei per actie
  • Door de follow up lopen de resultaten op een actie nog ruim een maand langer dan de actieperiode door! 

Terug naar de homepage voor leveranciers