Terug naar Bouwcenter voor leveranciers 2021

Actiecommunicatie

Met de Bouwcenter Folder als basis heb je het hele jaar de mogelijkheid om actiematig aan de slag te gaan. We hebben ook weer een kalender met maandthema’s waarop aangehaakt kan worden.

Het nog steeds goed gelezen medium verschijnt 11 keer per jaar in een oplage van zo’n 80.000 stuks en staat nooit op zichzelf. Als je als leverancier een productactie in de folder plaatst, heb je namelijk de mogelijkheid om deze door te zetten in de volgende middelen:

actiecom800x500_2.png

Narrowcasting 

De productactie zal kort en krachtig (zonder USP’s) voorbijkomen in een bepaalde week op de tv-schermen in onze vestigingen gedurende de looptijd van de folder.

Bouwcenter Nieuws 

Om de week versturen wij een Bouwcenter Nieuws met als basis ‘assortiment’. Hierin komen ook per nieuwsbrief een aantal productacties aan bod. Deze verwijzen naar meer acties in de folder of de productpagina op bouwcenter.nl

Item_Perspectief2_Actiecommunicatie.png

Social media – Facebook 

Gedurende de looptijd van de folder zullen wij ook acties communiceren via Facebook. Deze zullen in een animatie, carrousel of anderzijds naar voren komen. De doorlink zal naar meer acties in de folder of de productpagina op bouwcenter.nl verwijzen.

Posters in de vestiging

Met de uitkomst van elke folder krijgen onze vestigingen een pakket met A4 posters, A3 posters en B1 posters. Wij kunnen niet garanderen dat de posters allemaal komen te hangen, maar wel dat eventueel jullie productactie hierop kan staan.

Je hebt dus de mogelijkheid om met je productactie een multimediale benadering toe te passen of het alleen bij de folder te houden. Uiteraard is het gewoon mogelijk om je eigen marketingagenda te blijven volgen met productacties, als je niet kunt aanhaken bij een maandthema.