Data

Big Data. Een term waar we de afgelopen jaren mee om de oren zijn geslagen. Voor de één een heilige graal, voor de ander een onmogelijke opgave. Wat buiten kijf staat, is dat data belangrijker en belangrijker is geworden. Hierin kan echt het verschil gemaakt worden. Maar wat is dan data en wat kun je ermee?

Item_Perspectief2_Data.png

Centraal binnen Bouwcenter wordt al enige tijd hard gewerkt aan een compleet nieuw ERP- en PIM-systeem. Voor Bouwcenter Marketing betekent dit stappen zetten en dat kan niet zonder jullie als leverancier. Van een goede commerciële omschrijving tot duidelijke, korte USP’s, alles draagt bij tot een betere verkoop. Daarnaast zorgt dit voor een kennisverrijking van zowel klant als medewerker.

Wij zullen hier in 2022 zeker weer een speerpunt van maken om zo aan artikelverrijking te gaan werken. Hiermee doelen wij op het compleet maken van beeld- en videomateriaal, maar vooral specificaties, USP’s, commerciële omschrijvingen en meer.

Terug naar de homepage voor leveranciers

Marketingplan aanleveren

Lever je plan voor het komende jaar in bij Bouwcenter Marketing.

Aanleveren

Thema's & tijdschema

Bekijk hier de thema's en het tijdschema van 2022.

Lees het hier

Aanleverspecificaties

Wat moet je precies per onderwerp aanleveren? Om het voor iedereen makkelijk te maken, hebben we even alles op een rijtje gezet. Lees het hier!

AANLEVERSPECIFICATIES