Klantbinding

Klantenpas

Loyaliteit wordt beloond bij Bouwcenter. Met de Bouwcenter Klantenpas sparen de professionals punten die zij kunnen inleveren voor leuke of nuttige cadeaus. Op gezette momenten triggeren we de klanten om Bouwcenter te bezoeken, punten te sparen en in te wisselen.

Startersmailing

Actief benaderen van starters in de bouw. Een warm welkom bij Bouwcenter. Naast voldoende materialen en een goede logistiek is het verkrijgen van kennis en opname in het netwerk van andere bouwprofessionals hét argument om klant te worden van Bouwcenter. Hiervoor ontvangen nieuwe toetreders op de markt een unieke BOUWR-mailing thuis gestuurd.

 

Quote7.png

 

Verder...

Advertorials en advertenties in vakbladen en ondersteuning bij regionale beurzen. Jubileum- en openingscampagnes et cetera. Bouwcenter is op veel plaatsen en op veel gebieden actief. Daarmee positioneren we niet alleen onze eigen naam, maar ook die van onze leveranciers.

blobid5.png

Terug naar de homepage voor leveranciers

Marketingplan aanleveren

Lever je plan voor het komende jaar in bij Bouwcenter Marketing.

Aanleveren

Thema's & tijdschema

Bekijk hier de thema's en het tijdschema van 2022.

Lees het hier

Aanleverspecificaties

Wat moet je precies per onderwerp aanleveren? Om het voor iedereen makkelijk te maken, hebben we even alles op een rijtje gezet. Lees het hier!

AANLEVERSPECIFICATIES