Cirkel

Binnen de bouwsector is duurzaamheid in vele vormen en maten aanwezig en van wezenlijk belang. Van producten die zorgen voor een gezondere en betere leefomgeving tot aan aangepaste productieprocessen die zorgen voor minder milieuvervuiling. De druk om duurzamer te bouwen wordt elk jaar groter en de ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. Voor Bouwcenter is dit in 2018 aanleiding geweest om ons eigen duurzaamheidsmagazine uit te brengen onder de naam ‘Cirkel’, in samenwerking met Duurzaam Gebouwd. Op een laagdrempelige manier brengen wij actuele duurzaamheidsthema’s onder de aandacht. Op een duidelijke, leesbare manier en vooral begrijpelijk voor iedereen. Het blad is bedoeld voor onze klanten en dat betekent: aannemers, ontwikkelaars, architecten en woningbouwcorporaties.

Voor leveranciers die op welke manier dan ook met duurzaamheid bezig zijn, bieden wij mogelijkheden om te profiteren van het umfeld van ons magazine. Dit kan met een hele of halve advertorial of met deelname op de pagina met nieuwe en duurzame producten. Daarnaast horen we graag van de duurzame projecten die jullie met Bouwcenter hebben omgezet, dat biedt mooie redactionele content voor het magazine. In 2022 brengt Bouwcenter ook weer twee nummers van Cirkel uit. Om actueel te blijven zullen de thema’s later bekend worden.

Terug naar de homepage voor leveranciers

Marketingplan aanleveren

Lever je plan voor het komende jaar in bij Bouwcenter Marketing.

Aanleveren

Thema's & tijdschema

Bekijk hier de thema's en het tijdschema van 2022.

Lees het hier

Aanleverspecificaties

Wat moet je precies per onderwerp aanleveren? Om het voor iedereen makkelijk te maken, hebben we even alles op een rijtje gezet. Lees het hier!

AANLEVERSPECIFICATIES