Terug naar Print

Folder

Het medium dat nog steeds door de zzp’er en kleine aannemerij in de bouw heel goed wordt gewaardeerd. In een oplage van zo’n 85.000 stuks, verschijnt de folder 11 keer per jaar. Dé gele- genheid om aan te haken op één van de maandthema’s van 2022 met een mooie productactie, noviteit, introductie, informatie of referentieproject in samenwerking met Bouwcenter.

En dat is niet alles. De Bouwcenter Folder staat nooit op zichzelf. Vanuit het maandthema ontvangen circa 20.000 professionals in de bouw het Bouwcenter Nieuws in hun mailbox. De inhoud is gekoppeld aan de inhoud van de folder. Zo krijgt deze extra exposure.

Een selectie van de acties uit de folder komt ook nog eens terug op instore posters, de narrow- castingschermen in de Bouwshop en Facebook. Elke nieuwe uitgave wordt daarnaast aangekondigd op LinkedIn. Voor een redactioneel item van bijvoorbeeld een noviteit wordt altijd een pagina op bouwcenter.nl gemaakt. Zo is er een trigger in de folder en vindt de lezer meer informatie op de website. Hierin zijn mogelijkheden voor tekst, beeld en video! De Bouwcenter Folder: een 360 graden media-oplossing voor elke leverancier!

Posters in de vestiging

Met de uitkomst van elke folder krijgen onze vestigingen een pakket met posters (A4, A3 en B1). Wij kunnen niet garanderen dat de posters allemaal komen te hangen, maar wel dat eventueel jullie productactie hierop kan staan.

Actiekoppen in de vestiging

Goede acties van producten uit de Bouwshop worden geplaatst op de speciaal daarvoor bestemde actiekoppen. Elke vestiging heeft 2-3 actiekoppen rondom de balie.

 

De Bouwcenter folder: een 360 graden media-oplossing voor elke leverancier!

 

Item_Perspectief2_Folder.png

FEITEN OP EEN RIJ

  • Oplage per editie: 85.000
  • Verschijnt 11 keer per jaar
  • 30-40% gemiddelde omzetgroei per actie
  • Door de follow up lopen de resultaten op een actie nog ruim een maand langer dan de actieperiode door! 

Terug naar de homepage voor leveranciers